Apie mus DUK Pasiteirauti Karjera Draugai ir partneriai Kontaktai
LT EN RU

Vidinis optimizavimas

Išoriškai patrauklus ir informatyvus tinklalapis bus menkavertis, jeigu galimi klientai negalės jo lengvai surasti internete. Kokybiškas tinklalapis yra matomas aukštose pozicijose ne tik pagal įmonės ar domeno, bet ir pagal prekės ar paslaugos pavadinimą.

Optimizavimas - tai tinklalapio kokybės pritaikymas aukštiems interneto reitingams. Kalbant apie optimizavimo darbus, dažniausiai turimas omeny kitų kūrėjų sukurtų tinklalapių techninis sutvarkymas, tinkantis paieškai. Kuriant naujai, prasminga galvoti apie tinkamumą paieškai viso kūrimo metu, tuomet nereikia jokio papildomo optimizavimo.

Ilgametė patirtis (nuo 1996 m.) parodė, kad kokybiškai sukurtus tinklalapius pagal svarbius 1 – 2 žodžius ar žodžių junginius visada matome pirmose Google pozicijose (dažniausiai pirmoje arba pirmojo psl. viršuje) tiek metų, kiek egzistuoja pats tinklalapis. Pagal kitus kelis mažiau svarbius žodžius tinklalapis rodomas bent jau pirmuose 3-4 puslapiuose. Jeigu aukštų reitingų siekiama pagal daugiau raktažodžių, tuomet padeda Google skydeliai.

Išgirdus SEO, Užsakovui prasminga būti atsargiam ir įsitikinti, kas bus atlikta iš tikrųjų su SEO ir be SEO. Pastebėjome, kad optimizavimas dažniausiai tapatinamas tiesiog su kokybiškai kuriamo tinklalapio savaime suprantamais techniniais standartais.

Tačiau dar svarbiau suprasti neleistinus ir nesąžiningus optimizavimo būdus, kuriuos Google gali palaikyti sukčiavimu ir pašalinti tą tinklalapį visam laikui.

Beje, techniškai nekokybiškai sukurtam tinklalapiui registravimas į interneto katalogus ar paieškos sistemas bei kitos būtiniausios “kosmetinės” priemonės nepadės. Aišku, bus rodoma aukščiau, tačiau jei tinklalapis buvo, pvz., 40-ajame puslapyje, o šiek tiek pagelbėjus bus 20-ajame – tai beveik tas pats. Tuomet prasmingiau patį tinklalapį perkurti naujai, ir paslaugą įvardinti tikruoju vardu: sukurti kokybiškai.